.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در گلستان مهیا ست
جانشین رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم همراه با آرامش در استان مهیا شده است. به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي فرمانداري گرگان، سید قاسم حسینی امروز در کارگروه آموزشی کارشناسان انتخابات فرمانداری ها و

جانشین رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم همراه با آرامش در استان مهیا شده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي فرمانداري گرگان، سید قاسم حسینی امروز در کارگروه آموزشی کارشناسان انتخابات فرمانداری ها و بخشداری های تابعه استان، با اشاره به شرکت خوب گلستانی ها در انتخابات گذشته افزود: این حضور همیشه بالاتر از میانگین کشوری بوده است.
 وي تصریح کرد: گواه این مدعا حضور مشارکت بالغ بر شصت و شش درصدی گلستانی ها در انتخابات گذشته است.
وي خاطرنشان كرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات، دخالت در تعیین سرنوشت خویش است و هیچ کس نباید نسبت به این امر بی تفاوت باشد. دبیر ستاد انتخابات استان گلستان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این که، احزاب نقش مهمي در ايجاد فضاي با نشاط و پرشور براي برگزاري انتخابات دارند، افزود: رقابت سالم و بانشاط علاوه بر زمینه سازی برای حضور حداکثری در انتخابات به انتخاب درست مردم نیز کمک می کند.
 وی با اشاره به تعداد واجدین شرایط رای دهندگان در استان افزود: در استان گلستان يك ميليون و سيصد هزار نفر واجد شرايط راي دادن هستند. در ادامه فرماندار شهرستان گرگان گفت: انتخابات هر چه از در درجه بيشتري برخوردار باشد، دشمنان سعي در مطرح كردن مشكلات جامعه دارند. ماشا الله عظيمي افزود: حفظ آراي مردم بايد مورد توجه عوامل اجرائي و نظارتي باشد. وي خاطرنشان كرد: برگزاري دو انتخابات همزمان با دو هيات اجرائي و دو هيات نظارت تجربه جديد نظام است كه متوليان امر انتخابات سعي در انجام آن را دارند.
رئيس هيات نظارت انتخابات مجلس خبرگان استان گلستان تصريح كرد: دولت نهم دولت پركار و كم خرج است كه نمايندگان آن در فرمانداري گرگان تلاش دارند فرمانداري را به جايگاه واقعي و اصلي خود برسانند. عظيمي گفت: كاركنان فرمانداري ضمن پرهيز از دسته بندي هاي سياسي، بايد به اندازه مسئولتش به اخبار دسترسي داشته باشند.
گفتنی است، هدف از این جلسه هم اندیشی و هم افزایی پیرامون قوانین پیش روی انتخابات خبرگان رهبری و شورای اسلامی شهر، روستا است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.713 seconds.